reklama

Drž ma za ruku

Zase. Keď si myslíte, že už vám je dobre. Už sa vám nič nemôže stať. Príde to. Príde to tak samo od seba. Je to tak nepríjemné. Je to tak skľučujúce a vy sa cítite ako na začiatku. Prečo? Pýtam sa sama seba? Odpovedať na svoje otázku si teda neviem. Preto aby som zase niečo pochopila? Čo sa mám viac ešte z tohto poučiť?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Oni sa držia za ruku a kráčajú spolu, šťastní. Pozerám sa na nich. Ten pocit. Bolí. Chladí. Nechcem ho. Prečo pocity prídu a nespýtajú sa, či ich chcem? Len tak prídu. Robia si so mnou čo chcú.Sneží. Sama kráčam ulicami. Celý deň sa niekam ponáhľam. Kráčam. Nie slnko, ale tento raz chladné vločky dopadajú na moju tvár. Ja si nevychutnávam ani kúsok z tohto momentu. Je mi zle. Každá vločka sa mi zabodne do tváre a páli. Čím rýchlejšie idem. Čím viac sa ich snažím zbaviť, tým viac mi ubližujú. Vločky. Sú ako moje pocity. Utekám pred nimi. Snažím sa ich zbaviť. Ale čím viac sa snažím tým viac mi ubližujú. Snívam. Cez deň snívam, po čom túžim. V noci ma moje reálne sny bez racionalizovania tak prekvapujú. A je mi ešte horšie. Sklamaná s pocitmi, že nikdy to už nebude tak ako bolo alebo ako ja chcem. Cítim sa sama. Som zúfala? Som nevďačná ? Ale svojím pocitom stále neviem zabrániť. Neviem sa ponoriť do víru života sama. Potrebujem ruku, ktorá tu bude pre mňa keď ten vír zosilnie. Bude ma pohlcovať. Ruka bude pevná. Pomôže mi bez toho aby som ju k sebe volala. Potrebujem aj druhú ruku. Bude plávať na pokojnej hladine jazera života keď vír stratí svoju silu. Len dve ruky. Úsmev. Pohladenie. Pohľad. Bude patriť len mne. Snívam. Vločky sú mäkšie. Roztápajú sa na mojej tvári.

Zuzka Homolová

Zuzka Homolová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som veselé dievča. Snažím sa žiť naplno, aj keď nie vždy sa mi to darí. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu