reklama

Moje cestovanie

Bola to dlhá cesta. Za pokojom. Za úsmevom na mojej tvári. Bola to moja výzva. Hľadanie môjho ja. Každý si na ceste k získaniu svojej rovnováhy v živote vyberá iné spôsoby. Ja som si vybrala cestovanie. Cestovanie je oslobodzujúce. Nekonečné. Môžete sa v ňom stratiť a opäť nájsť. Môžete riskovať, alebo si vychutnávať pokoj.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

„Svoj rok“ som začala na nádhernom ostrove Bali v Indonézií s mojou rodinou. Bali je jedno z najkrajších miest aké som navštívila. Nádherné chrámy, priateľskí ľudia, nekonečné ryžové polia, očarujúca príroda a priezračné more pokoja.Singapur. Najkrajší zážitok vidieť mrakodrapy. Cítiť sa tak maličká v obklopení výdobytkov modernej civilizácie. Na jednej ulici prejsť okolo kostolov, mešít, budhistických, či hinduistických chrámov. Vidieť žiť všetkých v mieri a pokoji. Praha. Mesto, ktoré môžete navštíviť nespočetne krát a vždy Vám vyvolá nové a nové zážitky Praha je mesto, ktoré pohladí vaše srdce ako kamaráti, ktorí otvoria svoju náruč presne vtedy keď ju potrebujete.Anglicko. Kúpiť si sama letenky. Sadnúť do lietadla. Odletieť. Stratiť sa v obrovskom Londýne. Navštíviť osôbku, s ktorou mi je dobre a ktorú moc obdivujem. Vidieť pri tom plno krásnych a inšpirujúcich miest Spať na letisku a úplne unavená zážitkami sa vrátiť. Niečo na čo ani neviem kde som nabrala odhodlanie ale stálo to zato.Slovinsko a Rakúsko. Ísť na výlet s kamarátmi. Užívať si ho. Podvedome tušiť, že je to niečo čo sa nikdy nemusí zopakovať. Usmievať sa, fotiť sa, blázniť sa, robiť spontánne rozhodnutia, ísť člnkovať, objavovať skryté uličky, stratiť sa, zmoknúť, spadnúť a zase vstať, vidieť v mláke jazero a v dvoch stromoch les ...to je presne to čo robí cestovanie s kamarátmi nezabudnuteľné.Srbsko. Moje AIESEC šialenstvo a 6 týždňová dobrovoľnícka stáž v Belehrade. Mesto, ktoré keď pochopíte budete milovať do konca svojho života. Ľudia na sídlisku sedia na lavičkách, deti skáču gumu a behajú po ihrisku a ja mám pocit, ako keby som sa vrátila do vlastného detstva. Belehrad je mesto, ktoré keď mu vy otvoríte srdce dovolí Vám milovať ho. Ukáže Vám jeho krásy, živelnosť, nespútanosť a otvorenosť.Bosna a Hercegovina. Sarajevo je pre mňa neskutočný mix kultúr, ktorých som sa mohla na jednom mieste dotknúť. Pocit neistoty a pokory. Sedieť sama na stanici, písať pohľadnice mojím blízkym, čakať na vlak. Odvaha, ktorú som vtedy cítila v sebe.Budapešť. Priateľstvo. Nádherné mesto, ktoré by mi možno tak neučarilo, keby tam nebol človek, ktorého zbožňujem. Napriek tomu, že nás rozdeľujú hranice, viera, národnosť ..srdcia a spomienky nás navždy spojili. Cestovanie je aj o stretávaní osudových ľudí. O tom, že Vám ukážu život z iného uhla.Varšava. Mesto, ktoré som síce nemala čas spoznať. Ale mala som možnosť stretnúť ľudí. Ľudí, ktorí sa v iných krajinách a iných podmienkach snažia o to čo ja. Využiť svoj potenciál, lásku v srdci a odhodlanie pre iných. Ten pocit, že sa chcete na dlhú dobu stratiť, nemyslieť, nemať starosti. Oddýchnuť si od všetkého. Česká republika. Tak blízko a predsa tak ďaleko. Hradec Králové je jedno z najkrajších, najmilších, najroztomilejších miest. Miesto, kde som zistila, že vedomosti, ktoré získame nás robia silnejšími a odhodlanejšími. Erasmus, jedna z možností ako cestovať a ako zvýšiť kvalitu svojho štúdia. Česko je krajina dobrých ľudí, dobrého jedla, piva a nádherných historických miest a farebnej prírody. Nesedieť doma, obuť si túlavé topánky a ísť. Nové hodnoty, nové priority, skúsenosti.Drážďany. Síce len dva dni s ruksakom na chrbte, únavou v nohách ale s úsmevom a rozžiarenými očami na tvári. Slovensko. Moja rodina, moji kamaráti, moje spomienky, moje všetko. Napriek tomu, že som si obehla pár krajín, nikdy nezabúdam čo mám doma. Obrovské množstvo energie, sily a povzbudenia je niečo čo mi dokáže dať iba cestovanie. Milujem sedieť vo vlaku, v autobuse, v lietadle, na lodi, kráčať, čakať na lavičke,... Milujem cítiť, chutnať, dotýkať sa, vidieť, počuť ... milovať ... svet.

Zuzka Homolová

Zuzka Homolová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som veselé dievča. Snažím sa žiť naplno, aj keď nie vždy sa mi to darí. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu