reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzka Homolová

Zuzka Homolová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som veselé dievča. Snažím sa žiť naplno, aj keď nie vždy sa mi to darí. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Vietnamská polievka

Zuzka Homolová

Vietnamská polievka

Piatok. Prináša taký ten pocit, že sa Vám nič nechce. Len si zobrať deku a čaj Nechať sa svojou knihou pozvať na rande. Do postele. Aj ja mám ten pocit. Celý týždeň mi naložil na plecia kopec starostí a únavy. Ja len chcem tie plecia položiť a na chvíľu zabudnúť. Avšak.

  • 26. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 190x
  • 0
Moje cestovanie

Zuzka Homolová

Moje cestovanie

Bola to dlhá cesta. Za pokojom. Za úsmevom na mojej tvári. Bola to moja výzva. Hľadanie môjho ja. Každý si na ceste k získaniu svojej rovnováhy v živote vyberá iné spôsoby. Ja som si vybrala cestovanie. Cestovanie je oslobodzujúce. Nekonečné. Môžete sa v ňom stratiť a opäť nájsť. Môžete riskovať, alebo si vychutnávať pokoj.

  • 24. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 668x
  • 0
Drž ma za ruku

Zuzka Homolová

Drž ma za ruku

Zase. Keď si myslíte, že už vám je dobre. Už sa vám nič nemôže stať. Príde to. Príde to tak samo od seba. Je to tak nepríjemné. Je to tak skľučujúce a vy sa cítite ako na začiatku. Prečo? Pýtam sa sama seba? Odpovedať na svoje otázku si teda neviem. Preto aby som zase niečo pochopila? Čo sa mám viac ešte z tohto poučiť?

  • 9. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 636x
  • 1
čo je to sebaobhajovanie ?

Zuzka Homolová

čo je to sebaobhajovanie ?

Čo je to vlastne to sebaobhajovanie?. „ČO?“, asi si väčšina z Vás povedala, „Čo je to sebaobhajovanie? A to je akože čo?A to je presne to, čo víri v mojej hlave ako môj najväčší problém. Čo je to sebaobhajovanie. A prečo ľudia nevedia čo je to. Ja vediem tento kurz sebaobhajovania už a preto myslím, že mám právo napísať čo si o tom skutočne myslím.

  • 8. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 490x
  • 1
Má každý právo voliť ?

Zuzka Homolová

Má každý právo voliť ?

Približne o 4 mesiace budeme mať na Slovensku predčasné voľby. Predstavte si, že Vás niekto označí sa právne nespôsobilého a uprie Vám Vaše právo vyjadriť hlas jednej s kandidujúcich strán? Že to nie je možné ? Ale je, a deje sa to aj v našej spoločnosti. Približne 10 000 ľudí na Slovensku je zbavených spôsobilosti na právne úkony, a tým im je odobraté aj právo voliť. Aká sme to spoločnosť keď toto dovolíme ?

  • 9. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu